Alla inlägg under augusti 2012

Av johanna - 22 augusti 2012 22:00

Nu har jag bestämmt mig på att statsa ganska mycket i skolan eftersom jag går i 8 :an och ska få betyg.

det finns såå mycket som jag skulle vilja göra men det går inte... Sen undrar jag för ni som tävlar i ridning


är  du en ryttare som bara vill vinna eller

en ryttare som vill käpa och blir nöjd om du bara nollar men inte vinner?


tror jag vet vad många skulle svara till sig själva men inte skulle vilja erkänna det , det är bara en tanke som jag hade ;)

en till fråga :Vad gillar du mest Dressyr vs Hoppning


Skolan har ju börjat vad tycker ni en så länge? roligt tråkigt? sådär?

själv gillar jag inte lektionerna men det var ju kul att träffa kompisarna.


i morgon kommer ett inlägg om en person som jag tycker verkar grym! (om jag nu kommer ihåg att blogga ^^)

Av johanna - 22 augusti 2012 18:21

Usch nu har jag så långa dagar i skolan , slutar halv 4 nästan varje dag men man ska inte klaga ;) nu får vi hoppas på att jag ska provrida en häst på fredag och näst nästa helg. Så nu håller jag tummarna , ett till inlägg kommer senare hoppas jag. I morgon har jag tänkt (alltså på ridningen) att ha lite mål just på den letionen ,den första punkten är :
* få hästen gå bra i tygel
* försöka att göra bättre plats
* inte byta plats för ofta
Sen kommer jag inte på några enkla mål att göra ? snarts ska jag åka och kolla på en cykel och innan så ska jag titta mer på hästar. Om ni vet en maxad c-ponny eller en d-ponny som lånas ut på foder på skicka ett medelande , kommentera. Hejdå Sötisar

Av johanna - 16 augusti 2012 22:37

Hej! Idag hade jag min första skoldag ucsh vill int börja skolan redan. Men that's life! Det gick bra , men när schemat kom så tänkte man noooo! Känns som värsta schemat ever. Slutar halv 4 nästan varje dag...
Var med en kompis och vi åkte upp till viss och ser fem små underbara kaningungar som vi bombar med kort & kattungar såklar :D
Fast den finns ju en sak som piggar upp en efter skolan och det är ridskolan att få åka till stallet och rida älskar det. Jag blir klar i huvudet igen och pigg ;)
P.s det blev inget med provridningen eftersom personen som hade hösten sa att hon redan hade valt tjej ganska dumt gjort... Bjuder på bild. Yaya natti

:/

Av johanna - 8 augusti 2012 22:12

Så blev det ingen ridning i dag så surt! Men på söndag blev det istället...

Imorgon : mois<3 sleep over time

Av johanna - 8 augusti 2012 11:52

Det är så skönt att sova länge , eftersom jag är en sån som sover länge ;)... Kl 6 ska jag rida yeah! Och så ska jag ringa moa såklart. Det är sjukt mycket rea på gina nu så passa på! Jag kanske ska dig senare och köpa ett par byxor , underbart man behöver ju alltid byxor... Yaya kommer nog ett inlägg om en bloggare försök att lista ut vem? Nästan alla vet vem det är efterssom hon är en ryttare! :D byee lovers and haters

Av johanna - 7 augusti 2012 22:35

Hej! Som sagt bloggar bara på onsdagar eller om jag känner flr blogga tidigare :)... Tillbaka till ämnet "längtar" haha , jo jag ska provrida en eller flera hästar. Den som jag tänkte mest på var ett sto som är isabellfärgad med vita strumpor<3. Den är 4 år och sen vet jag inget mer just , det var sån tur att vi hittade den o den lånas ut på foder so good! Det är så grymt bra för då kommer moa hem från finland<33 underbaraste tjejen på jorden! Bjuder på bilder ;)

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards