Alla inlägg under december 2012

Av johanna - 30 december 2012 22:24

Fick tömkörningsgrejer i julklapp och testade det på mannen i förrgår och det gick awsome bortsett från att han var lite seg :/ har också köpy gold medal schabrak o huva som jg tänkte ha på tävlingar :) så nöjd. Hör later boys and girls

A6

Av johanna - 28 december 2012 23:45

Hej! Sen i onsdags så var jag hos moa och sovde över till idag dåå. Igår så snackade vi mest om allt sen gick vi till stallet, vi red ósk barbacka (moas foderhäst) vi märkte att hon var sjukt pigg så vi tänkte att vi släpper henne i ridhuset. Och när hon var loss så brallade hon så in i.. Full galopp haha så söt. Aja sen idag så åkte vi till a6 och kollade vi lite och så hittar vi båda en jättebra inpackning till håret som var på rean, det var sjukt mycket som var på rea.. Sen köpte jag en till grej för håret som ger håret mer lyster och mer färgglatt ;) as bra. Så är nöjd. Kommer bilder på det i morgon. Bjuder bild på mina julklappar som jag fick :D blev så glad för allt<3

Av johanna - 24 december 2012 23:32

Julen är alltid så mysig och trevligt
att man får träffa alla. Självklart är julklapparna roliga men jag tycker inte det är det viktigaste ;) en speciell person messa mig idag , det var en fin julklapp han gav mig ^^ mer säger jag inte. Ni ska få en bild hejs

Av johanna - 11 december 2012 21:54

Nu har mannen flyttat hem till mejj , han kom i helgen men har inte hunnit blogga men har ändå det på onsdagar. Jo vi hämtade han i lördags. Charlott och hennes man fick hjälpa om eftersom dom har transport som vi får låna, allt gick jättebra men dom har så sjukt mycket grejor till han så det får knappt plats med allt... Men det är oxå väldigt bra! Sen har vi haft fullt upp att släppa ihop dom och köpa broddar och trov/spån. Men nu är det bra inte lika stressigt. Ska visa en bild på när han myser i boxen <3 älskligen.
Bloggar i morgon..

Av johanna - 2 december 2012 22:59

Mobil jävlen gör en massa inlägg -.-' när jag bara vill ha ett!!

Av johanna - 2 december 2012 22:53

Globen. Igår var jag, mamma,moa och hennes mamma på globen (stockholm horseshow) vi kom dit kl 6 ungefär, var sjukt kul , roliga shower och väldigt rolig häst mässa. Jag och moa gick ner dit och köpte ett träns och en grimma. Moa köpte oxå ett träns, padd,schabrak. Super fina saker! Träffade nellie berntsson :D såg henrik von ekerberg (stavning) på nära håll inte bara när han red. Malin bayard oxå ;) så kul! Sen idag , tidigare idag köpte jag : en hoodie as go, ett blått linne lite glitter på typ, as coola byxor, grymt snygg cardigan/kofta , en julklapp till moa (kan inte säga , hon kanske läser min blogg ;)) en julklapp till pappa , en tröja. Nöjd med alla grejor , ska fota dom i morgon puss hej!

Av johanna - 2 december 2012 22:50

Globen. Igår var jag, mamma,moa och hennes mamma på globen (stockholm horseshow) vi kom dit kl 6 ungefär, var sjukt kul , roliga shower och väldigt rolig häst mässa. Jag och moa gick ner dit och köpte ett träns och en grimma. Moa köpte oxå ett träns, padd,schabrak. Super fina saker! Träffade nellie berntsson :D såg henrik von ekerberg (stavning) på nära håll inte bara när han red. Malin bayard oxå ;) så kul! Sen idag , tidigare idag köpte jag : en hoodie as go, ett blått linne lite glitter på typ, as coola byxor, grymt snygg cardigan/kofta , en julklapp till moa (kan inte säga , hon kanske läser min blogg ;)) en julklapp till pappa , en tröja. Nöjd med alla grejor , ska fota dom i morgon puss hej!

Av johanna - 2 december 2012 22:50

Globen. Igår var jag, mamma,moa och hennes mamma på globen (stockholm horseshow) vi kom dit kl 6 ungefär, var sjukt kul , roliga shower och väldigt rolig häst mässa. Jag och moa gick ner dit och köpte ett träns och en grimma. Moa köpte oxå ett träns, padd,schabrak. Super fina saker! Träffade nellie berntsson :D såg henrik von ekerberg (stavning) på nära håll inte bara när han red. Malin bayard oxå ;) så kul! Sen idag , tidigare idag köpte jag : en hoodie as go, ett blått linne lite glitter på typ, as coola byxor, grymt snygg cardigan/kofta , en julklapp till moa (kan inte säga , hon kanske läser min blogg ;)) en julklapp till pappa , en tröja. Nöjd med alla grejor , ska fota dom i morgon puss hej!

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards