Alla inlägg under oktober 2012

Han

Av johanna - 31 oktober 2012 13:02

Tjo! Jag ska jag till lilla gubben (Quattro) <3 var så längesen jag gosade med han. Jag ska nog rida idag kanske , jag vet inte än, ifall det e för mörkt att rida.. Vi har nämligen inga lysen/lampor där , men annars så kan jag bara gosa med han . Älskligen<333 bjuder på en epic bild haha
Ps någon mer som gillar vampire diaries? Jag nödar de haha xD

Av johanna - 30 oktober 2012 00:47

Det gick så jäkla bra! Blev felfri på 60 cm och fick rosett, skulle vilja göra det tusen gånger om! ;)
Sen så åkte vi till mannen , Både jag och moa red. Hoppade, mannen var grymt pigg! Fast det e han alltid när det är hoppning. Han fixade två kombinationen jättebra :) fast han ökar mycket i svängen.. Det går att lösa så han inte ökar så mycket efter hindret, det gick bra för Moa med hon fick till han bra! Blir så glad när det går bra.
Idag så körde vi lite galopp ombyten och mycket volter för att han så få lättare att gå ner i tygel. Det gick as bra!! Han lyssnade och verkligen jobbade <3 moa fick till det också , det såg jättefint ut när hon red med... Men nu e jag hos moa igen ;D haha puss!

Av johanna - 24 oktober 2012 20:00

Jag är med och tävlar om 2 st biljetter till stockholms horse show i sammarbete med www.horsemeup.se och nellieberntsson.se

Av johanna - 22 oktober 2012 21:49

Tjaa! Både igår och idag hade jag mannen och det gick skitbra! Igår så hoppade jag lite små hinder och tränade cavaletti. Jag hoppade inte så högt eftersom jag känner inte han så bra än , sen har hon ägaren inte ridigt han så mycket det senaste. Ville ta det lite easy , så man kan säga att han var GANSKA pigg haha men det var skojj. Idag tog vi det lite lätt och longerade han en stund , kände inte för att rida idag eftersom red igår och deras sadel är väldigt hård och är inte så mjuk. Men men bättre att ha en sadel än att inte ha ;P just saying. Jag pysslade han ganska mycket idag han fick flätor och tvättade hovar , försökte göra knoppar och det gick skitdåligt suger verkligen på det men "övning ger färdighet" säger man ju :) bjuder på en bild som jag tog med systemkamran aja syns snart pöss!

Av johanna - 17 oktober 2012 11:48

Idag ör det en vanlig trökig onsdag.
Jag ska inte ta Q idag hinner inte har mycket läxor today , så ska göra några läxor. Ingen ridning på torsdag det e teorivecka. Hörs sen!
Bjuder på bild , så ser jag ut idag lite chill

Av johanna - 17 oktober 2012 11:47

Idag ör det en vanlig trökig onsdag.
Jag ska inte ta Q idag hinner inte har mycket läxor today , så ska göra några läxor. Ingen ridning på torsdag det e teorivecka. Hörs sen!
Bjuder på bild , så ser jag ut idag lite chill

Jaa

Av johanna - 11 oktober 2012 07:42

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår , kände verkligen inte om att blogga. Men i går var det en helt vanligt dag , fast jag skulle ta en spruta och det var livmoderhals-sprutan , min andra faktiskt :).. Men sen har jag iallafall en j*vel kvar.. Hatar sprutor dom är sjukt obehagliga. Har ridning idag jeee

Säger mer sen bye

Av johanna - 6 oktober 2012 21:46

Hej! Jag har ett grymt val att göra (mamma måste välja) jag/vi fick ett jobbigt val , jag provred en ponny som var hur undebar som hälst. Och kunde få den , men den kanske skulle bli triangelmärkt o det är tråkigt.... Men det märks int att den har en skada , för om vi inte tar han åker han till slakt :(((
Jag kommer inte rida mannen då och jag gillar han sjukt mycket oxå! Vet inte vad jag ska göra!?... Båda är grymt bra! HJÄLP MIG!! Snälla

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards