Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Behöver din/eran hjälp

Av johanna - 7 mars 2013 12:52

Nu får ni säga vad som helst
Vad vill nu att man skriver om? :)
Kom med massor av förslag! :D

Kan berätta min skoldag.
Jo började kl 8 och eftersom alla andra klasserna är i väg på skolresa men inte våran klass, (vi har en klass som inte kan bestämma sig) a. Bara tjejerna skulle vara på morgonen och killarna skulle komma senare. Vi har ett chill schema just nu, aa vi åt frukost och kakor haha sen så pratade vi typ om hur vi kan göra klassen bättre och killarna ska bli lugnare på lektionen... Sen slutade vi kl 11 hah underbart asså.
Hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 17 mars 2013 21:14

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 15 mars 2013 21:36

Har någon inspo att blogga just nu Och det får ni nöja er med. Men iaf tänkte gå på stan imorgon :) Hoppas man hittar något skoj Det gör man alltid.. ...

Av johanna - 12 mars 2013 17:17

Hoppas att min beställning kommer slå in

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards