Alla inlägg under november 2012

Av johanna - 30 november 2012 15:56

Förlåt glömde att blogga, i torsdags så fick jag miro. Vi skulle göra någon galoppövning, det var en rolig övning, man skulle galoppera först igenom några koner och sen skulle man galoppera vid sidan av konan. Det var ganska svårt för Miro blev stark och ville bara springa på, så jag fick verkligen använda sätet och bromsa.. Men det blev bättre i slutet. Ibörjan så skulle vi ställa hästarna , mycket volter och då gick det super! Varså himla nöjd. Vi gjorde mycket skritt, trav,skritt och trava sakta. Då var han också svår men det blev bra med ;) hejsvejs!

Av johanna - 21 november 2012 08:04

Jag är med och tävlar i sammarbete med www.horze.se och www.nellieberntsson.se

Av johanna - 21 november 2012 08:04

Jag är med och tävlar i sammarbete med www.horze.se och www.nellieberntsson.se

Av johanna - 13 november 2012 22:28

Hejsan! Usch har alltid läxor så jobbigt hatar läxor , man konner hem typ runt havl 4 varje dag (nästan) och sen bär man kommer hem ska man göra tusen läxor.. Man blir så sur av det .
Är sugen att göra en liten fakta om mig och lite tankar? Ska man? Haha. Önskar jag kan åka till globen , gjorde det förr förra året men nu är alla kändisar där , Nellie berntsson och Tyra! Gud! Måste dit :D woop woop tagga när mannen kommer hem till oss! Sen kan man börja tävla lite mer kanske tycker det är grymt kul. Ska nog köpa en jul klänning som man kan ha på sig haha. En HISS till www.nellieberntsson.se som vågar stå ut och hennes jacka är snygg men passar inte själv i orange men hon passar i den! You go girl ;)

Av johanna - 11 november 2012 20:43

Helo! Idag red jag mannen , körde lite lösgörande arbete. Charlott var där (hon äger Quattro) hon är väldigt duktig. Så det gick sjukt bra! Han gick ner på tygel grymt bra i alla gångarter. Är sjukt nöjd! Och har en karamel som jag sa förra onsdagen ;) mannen ska komma hem till mig!! <333

Av johanna - 7 november 2012 20:05

Idah har det varit en bra dag :) vanliga lektioner , sen gick till tandläkarn och checka tänderna och hade ryggkontrol gick bra. Har gjort i läxor och chillat , lugn dag. Hörs i helgen! Kommer en karamel sen ;) som är riktig najjs sak...

Av johanna - 1 november 2012 01:34

Säger som nellie berntsson , Make you own star!

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards