Alla inlägg under oktober 2012

...

Av johanna - 3 oktober 2012 20:50

Jag är med och tävlar på nellieberntsson.se om 2 biljetter till stockholm horse show i sammarbete med horsemeup.se

Av johanna - 3 oktober 2012 19:04

Tjoo! Idag har jag varit skolan som vanligt  , my lessons jo jag hade engelska kl 8 sen hade jag håltimma och den är låååång. Jag och Alva gick till BK (burger king , till er som inte visste vad det stod för) yaya sen var det lektioner igen o då var det matte/no

orkar inte skriva heeeela dagen med lektioner (även fast det var näst sista lek.) 


Sennär man kommer hem : käkar och drar till stallet yeah! och jag tog bara in Q borstade o gjorde han fejn  , mockade , gjorde hö och hällde upp betfor. Han var grymt mysigt idag han ville bara så och gosa åhhh han är så underbar då haha

ska köpa ett par "nya" benskydd  , dom är beganade men ser ut att vara i fint skick. Gött oxå för dom var rätt billiga ;) haha

men ska visa ett par nya tröjor som jah har köpt   hehe


jo men i morgon så aree riding HOPPNIG yessss , längtar , var så länge sen. Tycker att hoppnig är grymt kul  , gillar späningen öset, farten  känslan gryyyymt aasså allt...

Nu ska man ha mannen yes (medryttarhästen) Har jag berättat om han? vet inte men kan kan säga nu.

Namn: Mannen

Ägare: en tjej som heter lina

att rida: Underbar, har världens goaste galopp , sjukt snäll o söt. Grym att hoppa han har feeling för det assså det märker man när man rider. enkel i all hantering , grym helt enkelt..

finns: Arvidsbo

Ålder: 15 år , inte för gammal , inte för ung , åldern märks inte för han är ganska pigg LOVE :)))


ja det var lite , byyeeee


Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards