Alla inlägg den 19 september 2012

Av johanna - 19 september 2012 19:15

thats me!     mannen<3


klicka för större bild

Av johanna - 19 september 2012 18:55

Yes! nu har man börja gå på gröntkort kurs , behöver det , har typ inte tagit tag i det att göra det men nu är det på G

gött känns faktiskt as bra. Igår var första gången och det gick grymt bra vi snackade mest så det var inte så avencerat.

Min dag idag var faktiskt ganska chill , hade lite engelska sen  en lååååång håltimma , matte/no o sist idrott och det var orgentering! är inte bra på det annars men denna gången gick det förvånadsvärt bra är nöjd... Idag skulle jag haft Q men det blev inget ägaren (charlott) vill rida han idag , men skulle oxå fått det men kände hon får gärna trimma han lite   

våran spanska lärare har bestämmt att göra stora läxor istället för att göra många så att jobba med , så nu känns det som typ men får göra två ton papper med arbete SUCK! , thats life , just saying ^.^  IMORGON tagga ridning hehe em.... vad mer finns det att skriva?


ska få svar av en tjej oxå om en häst som jag kanske ska bli medryttare på , har är sååååå fejn! och han har det bästa namnet ever  MANNEN haha så chill namn. se ya later! bjuder på bild     kram

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards