Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

mig

Av johanna - 8 januari 2013 17:36

                                About me..

 

okej,

 

 

Namn: vet ni menmen, Johanna

 

Ålder:14 år men snart 15.

 

Födelsedatum:1998, 20 April.

 

Bor:Jönköping

 

Intressen: Hästar,ridning, killa,kläder,kompiar,resa..

Ridningen: Har ridit på klämmestorp(JFK) i 7 år och har fått väldigt många kompisar därifrån

och lärt mig grunden i ridningen där. kom ihåg att jag blev super glad när mamma sa att jag hade kommit in på ridskolan, vet inte riktigt vad som har gjort så jag började gilla hästar..

när jag var 2-4 år så var vi på någon djurpark och där hade dom ponny ridning och jag ville inte hoppa av den lilla hästen xD tyckte det var sjukt rolig, så mamma och pappa fick betala några gånger. Så nu har det blivit ett STORT intresse, vill lära mig nya saker hela tiden!

 

Husdjur: 3 hundar, Sappo 10år , Fanny 4 år, Ella 1år snart 2.

Fanny skulle ha varit en jakthund men det blev iinget med henne så hon fick bli min Agillityhund! ;)

 

vet inte mer vad jag skriva?

 

Familj: bor med min mamma,pappa och min bror. Mamma heter Anette,pappa joakim och brosa mattias.

 

Bästavän: MOAMOS! <3333 fast har många andra kompisar fast som jag inte står lika nära som moa..

 

Hur jag ser mig själv med ord: Busig,häxskratt som alla gillar ;) (skämt) humor,snäll och bra kompis.

 

nu kommer jag inte på mer chaoo! kommentera om något fattas :)))))

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 17 mars 2013 21:14

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 15 mars 2013 21:36

Har någon inspo att blogga just nu Och det får ni nöja er med. Men iaf tänkte gå på stan imorgon :) Hoppas man hittar något skoj Det gör man alltid.. ...

Av johanna - 12 mars 2013 17:17

Hoppas att min beställning kommer slå in

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards