Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Ridhuset

Av johanna - 9 januari 2013 22:09

Vi åkte till ridhuset idag som vi hade sagt då, skrittade fram han bra allt gick enligt planerna. Sen när jag har skrittat tänkte jag trava och han var väldigt seg och fick knappt fram han, sen så känner jag något som inte verkar bra.. Fast jag var inte säker på om det var något men jag tänkte det är säkert inget. Sen skulle jag fatta galopp och han ville inte riktigt som han brukar, han är ALLTID pigg och framåt när man galopperar, men inte då. Charlott säger kör runt fyrkanten, gör det. Öka öka öka säger hon för kan tar inte stora snabba galoppsteg.. Jag saktade av och red mot henneoch hon hade märkt också att det var något, känner om det är varmt och självklart så är det de, hon ber mig skritta först sen trava en bit. Charlott säger då - ja det måste vara något för han går inte bra, inte som han brukar.
Hoppar av han stödjer inte ens på hoven :/ så tråkigt så han vara där i en kvart innan vi märkte det. Men det kan har varit något med skoningen för han fick skor precis innan.. Eller så hände det något i hagen, har ingen aning.
Men misslyckade dag med ridhus! Hoppas ni har haft en bättre dag än mig. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 17 mars 2013 21:14

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 15 mars 2013 21:36

Har någon inspo att blogga just nu Och det får ni nöja er med. Men iaf tänkte gå på stan imorgon :) Hoppas man hittar något skoj Det gör man alltid.. ...

Av johanna - 12 mars 2013 17:17

Hoppas att min beställning kommer slå in

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards