Alla inlägg den 8 juni 2012

Av johanna - 8 juni 2012 21:49

                              
  min ganska nya           min nya väska från väskman  har snyggat upp mitt rum med      skol-avslutnings klänning  

bikini                               för 299 kr                                    lite havs stuff.                                   älskar den , den har en annan färg en vad

                                                  
                                                  
                                              man brukar ha <3


  natt linnet is on!                     syns i morgon<3

Av johanna - 8 juni 2012 15:16

Jag och en kompis ska gå på bio i morron , filmen heter Snow-white and the huntsman

har någon sett den?? är den bra?. Den verkar jättebra tycker jag... men aja ska int blogga mer på ett tag

senare i PROMIES (stavning)



kramar

Av johanna - 8 juni 2012 15:08

Är det bara jag som vill ha en SYSTEM-KAMRA! jag vill ha en sjukt mycket

för jag älskar att fota men jag fotar bara med min mobil (iphone) och den har inte världens

bästa kamra. Men den funkar ändå när man bara tar lite enklare kort som inte rör på sig så mycket.


Jag har glömt att säga att jag har 3 hundar hemma , dom två är wachtelhundar och den sista är en jämthund

dom är underbara allihopa men den som mest är min är Fanny hon är bäst jag brukar köra lite agillity med

henne hon är ganska duktig men hon lyssnar inte alltid.


xoxo johanna

Av johanna - 8 juni 2012 14:44

Hejsan längtar tills jag ska åka och kolla på två hästar men det är inte bestämmt när :)

båda är köpe hästar men önskar dom var yngre men jag ska ju bara kolla så det gör inget.

Och såklart så längtar man till SKOL-AVSLUTNINGEN! taggar på onsdag då sker det

och det får komma en bild-bomb eftersom jag inte la ut bilder igår and yada yada.

Jag Köpte en väska på väskman och den kostade 299 kr bilden kommer senare


Orkar typ inte skriva idag för har varit jättetrött , inann jag vaknade på morgonen hade jag en

hemsk dröm den var insine! värska skräck-filmen fast i verklighet (idrömmen).

jag som oftast gillar skräck filmmer men den drömmen den var hemsk.

Det är dax att köpa lite kläder när man får lite money. Skulle verkligen behövas

för det känns som jag inte har något normalt. Ska kanske börja på dans snart i skolan om det finns plats

skulle vara grymt najjs :))


se ya later!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards