Alla inlägg den 24 juni 2012

Av johanna - 24 juni 2012 20:30

JAG har en systemkamra nu! älskar den , men pappa köpte den när jag inte var hemma och han kan inget om

kamrer typ xD så vet nästan inget själv om den bara för han köpte den när jag inte var hemma. Men yaya


höres i morgon :)

Av johanna - 24 juni 2012 20:12

Hejsan! förlåt men jag kom ju hem i torsdags och var SUPERTRÖTT! orkade typ inget.

Jag ville blogga men kunde inte var ju ingen sänning därute och det stället jag var på heter tallnäs

jättemysigt ställe men det dumma var ju att man inte kunde gå in på mobilen.... ya ya skit i det

är hemma nu. I fredags så var det midsommar och vi åt med grannarna o hade chill , Det bästa jag

gjorde en egen midsommar-krans den blev ändå ganska fin för att ha gjort den själv. Bilder kommer i morgon tror jag

Wonderfoul (stavning ). då kommer blandade bilder från Mattias student till innan tallnäs , när jag är i tallnäs och sist till

midsommarafton.

har faktiskt tänkt att ta en liten paus från bloggen och kanske bara lägga in bilder... Men inget bestämt.

Byter ämne , Nästa år ska jag ta navel-piercing det är ju så sjukt snyggt.

 YES!!! Nu har mamma mejlat några fler som lånar ut sina hästar är ASGLAD!

Hoppas hoppas att det blir något med det nu , saknar så sjukt mycket att vara i stallet.
å så blir man mer sugen efter har ridigt på Moas foderhäst som heter ósk som är en islandshäst

en supergo häst som är jättesnäll och kul att rida. Saknar dig moa!<3 usch vi syns ju inget i sommar :(


bara så ni vet jag gillar att byta ämne ofta xD haha syns!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards