Alla inlägg den 1 februari 2013

Av johanna - 1 februari 2013 20:46

Jag hade ridskole häst,eftersom det fortfarande är lite halt och så på vägen, så nope hade inte mannen. Jag hade en häst (d-ponny) som heter dot com, även kallas dotten. Grymt bra lektion lärde mig mycket, veronica (läraren) hjälpte mig verkligen när han var väldigt pigg svårt att få han att tagga ner. Hon hjälpte mig även att på han att slappna av och gå på tygel för han är så uppstressad så han sträcker bara upp huvet , liksom inte slappnar av. Men bra lektion,bra lärare, bra bana. Mamma filmade så kan kanske lägga ut den här, men den sista gången jag hoppade banan så gick det verkligen jättebra och då filmade mamma självklart inte ;) haha aja. That's life , har funderat lite, har börjat att tröttna på att blogga men vill ändå blogga... Det är ju att jag är så dålig på att uppdatera :/ aja vi får se hur det blir
Häjjdå

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards