Alla inlägg den 19 februari 2013

Av johanna - 19 februari 2013 21:30

Orkar inte med snöstorm och snö längre.. Grymt tråkigt nu.

Jag åkte upp till stallet, fixade det vanliga, tog in han och myste med han. Sen tog på sadel och träns snabbt ut innan det blir kolsvart.

Jo vi skulle testa ett nytt foder till han
Det heter fibermix, har någon testat?
Det verkade bra, det är en blandning mellan kraft och betfor bara att det har inte lika mycket socker som vanlig betfor. Det hade fibrer och fett extra.

Jag tänkte strunt samna även om det är storm, måste ändå ut och rida ;)
Det gick bra och han var faktiskt väldigt pigg idag :D så det var mycket roligt trots vädert. Han tänkte bocka en gång med det han han inte, haha tur det för har ingen större lust o hänga på sne eller ännu värre trilla av.
Sååå fin börjar han bli, visst han var det innan med men nu är han nog mycket gladare att få motion,många kompisar och vara ute längre än innan. Glad polle, glad ägare :) fast jag är ju bara fodervärd som sagt ;)
Feeling happy, right now <3

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards