Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

Hej

Av johanna - 16 juni 2012 19:25

Hej! Förlåt för jag inte har bloggat idag för Jag har inte haft lust att blogga så kommerAtt blogga en till gång sen. Imorron kommer jag att åka till tallnäs det är ett läger ,Med Kimmy o så kommer jag vara där ungefär en vecka.Så kommer nog inte blogga jättemycket då tyvärr ....Just nu så sitter jag och läser en häst tidning som heterHippson :) gillar dom tidningarna dom e good , så alla som inteHar läst dom så börja läsa den! Det har faktisk lärt mig merOm vad man kan göra när man tränar o sånt. Snart kommer jag äta Grillat yummie! Idag har jag gått på stan med både mamma & pappaFör jag behövde verkligen byxor så köpte två par o en hoodie-tröja.Bilder kommer sen i det senare inlägget för måste börja packa nu :) love you allMoa ha det så bra när du åker i väg!<3 måste säga det hahaSes senare<3

 
 
Ingen bild

Moamos

16 juni 2012 22:50

Ha det jättebra på ditt läger med jojo! :*

johanna

19 juni 2012 08:29

Tack du me

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 17 mars 2013 21:14

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 15 mars 2013 21:36

Har någon inspo att blogga just nu Och det får ni nöja er med. Men iaf tänkte gå på stan imorgon :) Hoppas man hittar något skoj Det gör man alltid.. ...

Av johanna - 12 mars 2013 17:17

Hoppas att min beställning kommer slå in

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards