Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Dåligt stil

Av johanna - 26 februari 2013 21:32

Usch ber om ursäkt för man inte har bloggat något.. Har inte hunnit med det riktigt. Sen så läste jag runt på nellie berntssons blogg och jag tycker hon är grym på det hon gör, ger självförtroende till andra och försöker stoppa nätmobbning och vilket är starkt! Menmen såg då att hon hade skrivit om hur det är på hennes skola, tänkte vad är det där för skola! Lärare skriker på folk hej villt och ungdomar beter sig ruttna ägg. VEM skriver en lapp som det HORA och lägger i hennes skåp, vad skön är det för j*vla stil?! Hon är 13 år och inte gjort ett skit för att få dom orden. Man börjar undra och hennes kompis viktor skulle vara där o vara med en dag och HAN har inte vart där innan och dom säger en massa elaka saker som man inte säger till någon man inte känner. Man undrar vad det är för lärare också eftersom dom måste vara blinda och inte ser vad som händer!

Ne fyy vilka människor det finns, man ska inte få dom orden på sig. Samt att dom taggar henne i skit statusar, aa vad mer ska man säga? DÅLIG STIL.
Såg också att det blev en polisanmälan med, HELT RÄTT nellie!
Då får man se vad som händer sen.

Men oj vad långt det blev ;) hoppas ni orkade läsa, men hur har eran dag vart? Min har vart grym rolig, faktiskt roligare än man trodde den skulle bli :)
Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 17 mars 2013 21:14

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 17 mars 2013 21:13

När jag åkte upp till stallet och skulle ta lille pollen så tog in han och bara mös så söt. Men då såg jag att han har fått ett hemskt skav sår av täcket :( så fick smörja in det och hoppas på att det blir bättre, har även bytt täcke. Jag fixade h...

Av johanna - 15 mars 2013 21:36

Har någon inspo att blogga just nu Och det får ni nöja er med. Men iaf tänkte gå på stan imorgon :) Hoppas man hittar något skoj Det gör man alltid.. ...

Av johanna - 12 mars 2013 17:17

Hoppas att min beställning kommer slå in

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards