Alla inlägg under juni 2012

Av johanna - 14 juni 2012 22:02

jag hinner ju aldrig blogga not good! , Idag har jag hjälpt mamma med att fixa till brosans student.

eftersom har ska ta studenten i morgon :Dskönt för han . Själv måste man gå i skolan ett par år till

inte så kul :/  Vid halv 7 så åkte jag till stallet (jfk) så skulle vi ha gymkana , det var inte lika kul som jag hoppades på för

jag hade Aspe och hon är ju så stark och det är jobbigt att rida henne men det gick huffsat bra en då.

Det var så tråkigt för vi körde bara slalom och en grej som man skulle korsa tyglarna och det vaar riktigt svårt

Man var tvungen att använda mycket vikthjälper och ben. Sen fick man typ galoppera , skritta & trava bort till

andra sidan och självklart väljer man att galoppera för annars kommer man inte först haha :D. sen skulle man balensera

på en bom och springa tillbaka med hästen , det var typ det vi gjorde sen var det slut. Jag hatar att vi förlorade men det var ju för våra

hästar var så sega :/ byter jag litew ämne här.... Åhh det är så skönt för jag har sommarlov men det känns

VERKLIGEN inte som det. ya ya nu ska jag äta en kvälls macka o titta på tv SKÖNT :)


ska lägga ut en grymt rolig video som finns på youtube hahahahahaahahahaha!

jag och Moa typ drogar den (när vi är) hehe <3


Kommer smsa dig i morgon mois!<3 om nu ser detta

Av johanna - 13 juni 2012 17:07

Tjo! Är det någon som vet en bra träning som inte är så tråkig men bra?

förutom : Ridning , och löpning = sjukt tråkigt.


vill gärna ha svar   kram

Av johanna - 13 juni 2012 16:58

Hur får man läsare? det känns som jag skriver och det bara jag som kollar men vad ska jag göra.

 ya ya  , Hatar vekligen detta väder som har varit nu reng + kallt och sist kommer det lite sol o regn efter det.

Typ höstväder och nu ska det vara sommar....Det händer inte så mycket in mitt liv just nu och det känns riktigt

skönt att inte en massa händer. För ibland får man panik på det , Usch blir så arg när jag letar efter foderhäst

för antingen står det at det är massa som skriver "hej jag är 16 år och söker" blablablaa. tog det som ett

ex.  Och sen så är hästen oftast jättelångt borta elr är hästen to old och jag vill ha en häst som är lagom gammal

sen brukar det stå också att hästen inte kan hoppa eller inte ska tävlas och jag vill ut och tävla.

Men jag tänker faktiskt inte på att bara tävla men jag vill bara det. Skit i det nu orkar inte tänka på det nu

måste ju vara lite positiv med xD hehe. Se ya later

Av johanna - 13 juni 2012 16:49

Hejsan , jag kan inte fatta att jag har sommarlov.

              i morgon har jag ridning och på fredag kommer jag nog gå bort till min lilla killesom

167 cm mkh haha (Quattro) för jag känner verkligen att jag vill mysa med han för det var ju ett tag sen nu.

Vad ska ni göra i sommar då? :D vill veta....Juste igår så färgade jag håret inann jag skulle sova blev lite mörkare

men inte särskilt mycket. jag hatar när jag inte håller vad jag lovar så det blev ingen bild igen :/ ahhh

men jag ska visa min hårfärg iallafall. Detta får bli ett gott & blandat inlägg , ett kort inlägg med men

ska skriva ett till. Orkar inte blanda för mycket olika saker.

             

Av johanna - 12 juni 2012 15:41

Hej! Idag blev det tacos i skolan det var gottSkönt att få något gott i skolan. Åh jag vill så gärnaBörja tävla riktiga tävlingar så det därför jagHåller på att leta häst nu så om ni vet någon som Utlånas så kommentera eller slängt i väg ett mejl.Yaya men ska nog ta en massvis kort i morgon för alla kommer nog se Fina ut eller det vet jag ju inte men dom berättade hur sin sågUt och då kan man gissa lite :) Jag färgade mammas hår i går det blev så fint!O så slingade (stavning) men mamma hade typ i Slingorna i så länge så dom såg man inte xDMen yada yada orkar typ inte med mig själv i dag...Se ya later

Av johanna - 12 juni 2012 08:16

ÅHH längtar till 19 augusti för då åker jag till liseberg så skönt men den ända nackdelen

är att det är ett tag dit.


JUSTE kom på en grej , Eftersom jag är ganska ny här och jag vet inte hur man gör en header med bilder där uppe

kan någon hjälpa mig :) ??


hejdå syns senare

Av johanna - 12 juni 2012 08:04

Hej! jag längtar så sjukt mkt till i morgon för då slutar jag skolan Wonderful.

Och på torsdag dag är det sista gången för ridningen denna terminen , och vi kommer ha gymkana

det är så roligt. Förlåt för jag inte la ut outfiten men kan ju lägga ut idag i stället. Åhh vill ju

rida min underbara Quattro för han är den bästa häst som finns . Snart börjar jag , börjar kl 9 skönt men

måste gå upp tidigare för hinna allt hehe jag gillar nämligen att ta lite tid på mig. På onsdag efter jag har avslutat

så ska jag , mamma , min kompis markus & hans mamma. Vi ska gå och äta någonstans men vet inte var , jag

skulle iallafall käka på ett kina ställe och äta nudlar o kyckling haha :D vi får se....

Kommer nog inte göra så mycket idag tror jag hmm.....nepp får se senare.

Av johanna - 11 juni 2012 17:18

Hejsan! Jag har inte hunnit blogga idag efter som Jag har varit hos min underbara farmor <3 hon är så snäll och hämtade mig från skolan. Sen var jag där tills Kvart i 4 , ska lägga ut bild på club outfit idag med.Jag längtar till det är sommarlov och det börjar på onsdagEftersom jag slutar då :D happyface Bloggar senare sen

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards