Alla inlägg under juni 2012

Av johanna - 8 juni 2012 14:44

Hejsan längtar tills jag ska åka och kolla på två hästar men det är inte bestämmt när :)

båda är köpe hästar men önskar dom var yngre men jag ska ju bara kolla så det gör inget.

Och såklart så längtar man till SKOL-AVSLUTNINGEN! taggar på onsdag då sker det

och det får komma en bild-bomb eftersom jag inte la ut bilder igår and yada yada.

Jag Köpte en väska på väskman och den kostade 299 kr bilden kommer senare


Orkar typ inte skriva idag för har varit jättetrött , inann jag vaknade på morgonen hade jag en

hemsk dröm den var insine! värska skräck-filmen fast i verklighet (idrömmen).

jag som oftast gillar skräck filmmer men den drömmen den var hemsk.

Det är dax att köpa lite kläder när man får lite money. Skulle verkligen behövas

för det känns som jag inte har något normalt. Ska kanske börja på dans snart i skolan om det finns plats

skulle vara grymt najjs :))


se ya later!

Av johanna - 7 juni 2012 15:35

Jag ska snart fortsätta att städa mitt rum inte så kul....Men när man väl har gjort det så är det ganska sköntAnd it is fresch (stavning). Jag bloggar från mobilen så kan inte lägga in bilderJust nu men lovar senare kommer det bilder.Jag bloggar inte ofta längre och det måste jag bli bättre påÄven om jag inte haft bloggen länge ^^

..

Av johanna - 7 juni 2012 08:06

FRÅGESTUND! fråga på... :D

Av johanna - 7 juni 2012 07:58

Hej snart ska jag åka till skolan kl.9 (bilder kommer sen)

det är en är en nice dag för vi slutar 1 så skönt. Sen åker jag till ridningen ungefär halv 7

synd bara att det inte var hoppning idag det skulle vara roligare , hm... jag vet inte vad jag ska ha på mig

aja får hitta något bra. Jag skulle vilja ha mera kläder nya för har inget fint längre :)

Snart kommer jag åka till kroatien! love it , längtar till värmen....Frågestund kommer senare INTE i detta inlägget


hejdå måste fixa väskan och lite sånt :)

Av johanna - 6 juni 2012 22:57

Hej! Idag sov jag till 12 ungefär så sköntSen åt jag frukost och vid fem tiden åkte jag till stallet och där hade vi enStäd dag som vi brukar ha det var faktiskt ganska kul.Efter det åkte jag hem och då var klockan redan 8 så har varit hemma och i stallet hela Dagen kan man säga , men det är ganska skönt att typ slappa.Jag duschade en timme efter jag kom hem sen åt jag lite mackaO så kom jag på att jag inte hade bloggat idag så blev lite sur På mig själv. Men aja nu bloggar ju i stället :)Godnatt

Av johanna - 6 juni 2012 00:33

Hej sorry att jag inte har bloggat tidigare idag , har varit borta hela dagen ungefär.

Först började jag skolan 10.00 och slutade runt 12.00 grymt gött men det slutar inte där.

Sen åkte jag ner till stan med en kompis och kollade lite men hittade inget som jag ville ha

efter det åkte vi till A6 , där köpte jag en snygg skolaväska elller jag tyckte den dö snygg ;)

Och den kostade 300 kr men helt klart värt pengarna , men skulle inte gjort något om den var billigare.

Bild på den kommer i morgon hinner inte blogga mer i dag och förlåt att det blev lite sent.

Glömde nästan säga att vi skulle tillbaka till skolan för vi hade filmkväll vi tittadde på en film som hete

Jonny english den var ju ganska bra eftersom det är mr. Bean som spelar. I morgon är vi lediga så J*vla skönt

röd dag = happyface. Jag letar fotfarande efter en foderhäst med det går nämligen lite segt

hatar det men aja vad ska man göra åt det. Vet inte vad jag ska göra i mogon , Hm...... får väl se vad som händer i morgon cho!


kramar

Av johanna - 4 juni 2012 18:54

vad ska ni ha på dig på skol-avslutningen? :) ska typ ha på mig en klänning från new-yorker

ska visa en bild på kläningen och skorna , ni måste säga om skorna passar eller ej! :)

Av johanna - 4 juni 2012 18:16

  QUATTRO  

 

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards