Alla inlägg under juni 2012

Av johanna - 10 juni 2012 20:01

Jag undra vilka ridläger som är bäst? Har tänkt på sjöis men hur är det på dom ridlägren som ni har varit på?

är tacksam för svar :DD

Av johanna - 10 juni 2012 19:35

Jag har alltid haft dåligt självförstroende även fast kompisar/familj säger att man är fin och

man ska vara nöjd med sitt utseende. Jag tänker att jag inte är fin , men man SKA vara nöjd med sig själv

 precis som man är. Man tänker ju oxå ibland om man inte duger eller om någon inte kommer tycka man är fin.

Men jag säger till alla nu att man är PERFEKT som man är , visst man använder smink för man ska se "finare" ut men

man är lika fin som utan och det vill jag alla tar åt sig som har dåligt självförtroende. Jag börjar tycka att jag är okej

men det är ändå lite att man tänker att man aldrig är fin. Innan så brukade jag tänka på en lista på hur många saker som jag skulle

vilja ändra på (på mig själv) , men nu försöker jag tänka det som poitiva saker att jag är som jag är .


Det fick bli en kort en   bloggar mer i morgon.

Av johanna - 10 juni 2012 19:28

som det står på rubiken , sorry för det men jag vill inte dissa min kompis och blogga.

Så bloggar nu och jag ska göra ett till inlägg som är typ lite deep om man säger så men

det är ganska kort. Igår så hade jag & Moa grymt kul vi skrattade nästan hela natten tills vi la

oss kl 3 . och vi hade massage och sånt så skjukt skönt för Moa är typ pro känns det som

haha   och idag har vi slappat lite , vi gick ut lite och gick så skönt att bara gå ut o snacka.

Det som var lite surt var att hon åkte för typ en timma sen :/ men aja hon måste ju hem någon

gång. Men ha en fortsatt go dag kram

Av johanna - 9 juni 2012 21:15

  bjuder på ego bild ;)

Av johanna - 9 juni 2012 21:09

Snow-white var sjukt bra och hoppas att det kommer en uppföljare , men den kommer nog inte

vara lika bra som den första. Och Såklart så kollade jag film med Moa och det kommer bild tror jag om hon vill  

jag vet inte om jag kommer blogga mer nu eftersom Moa ska sova över<3  jag kan säga till alla KOLLA

på Filmen du blir inte besviken. Se ya later

Av johanna - 8 juni 2012 21:49

                              
  min ganska nya           min nya väska från väskman  har snyggat upp mitt rum med      skol-avslutnings klänning  

bikini                               för 299 kr                                    lite havs stuff.                                   älskar den , den har en annan färg en vad

                                                  
                                                  
                                              man brukar ha <3


  natt linnet is on!                     syns i morgon<3

Av johanna - 8 juni 2012 15:16

Jag och en kompis ska gå på bio i morron , filmen heter Snow-white and the huntsman

har någon sett den?? är den bra?. Den verkar jättebra tycker jag... men aja ska int blogga mer på ett tag

senare i PROMIES (stavning)



kramar

Av johanna - 8 juni 2012 15:08

Är det bara jag som vill ha en SYSTEM-KAMRA! jag vill ha en sjukt mycket

för jag älskar att fota men jag fotar bara med min mobil (iphone) och den har inte världens

bästa kamra. Men den funkar ändå när man bara tar lite enklare kort som inte rör på sig så mycket.


Jag har glömt att säga att jag har 3 hundar hemma , dom två är wachtelhundar och den sista är en jämthund

dom är underbara allihopa men den som mest är min är Fanny hon är bäst jag brukar köra lite agillity med

henne hon är ganska duktig men hon lyssnar inte alltid.


xoxo johanna

Presentation


Hej jag heter johanna och är 14 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards